.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنکابن میزبان دیدار مردمی استاندار و مدیران

شمال نیوز: استاندار مازندران، معاونین و مدیران ستادی استانداری، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، روسای سازمان ها و بانک های استان روز جمعه هفته جاری، 6 ارديبهشت، با مردم شهرستان تنكابن دیدار خواهند کرد.

در سي و سومين ديدار مردمي مديران ارشد استان، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران جمعه آتي با اهالي شهرستان تنكابن دیدار می کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، معاونین و مدیران ستادی استانداری، مدیران کل دستگاه های اجرایی، روسای سازمان ها و بانک های استان روز جمعه هفته جاری، 6 ارديبهشت، با مردم شهرستان تنكابن دیدار خواهند کرد.
در این ملاقات، استاندار و مدیران استان با حضور در مصلای نماز جمعه آن شهرستان، ضمن ملاقات با مردم و رفع مشکلات آنان، نماز جمعه را در كنار مردم اقامه مي كنند.
از ديگر برنامه هاي طاهايي در اين روز، حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به مقام شامخ آنان، ديدار با خانواده هاي معزز شهيدان، جانبازان و ايثارگران و بازديد از پروژه هاي عمراني مي باشد.
ملاقات با مردم تنكابن از صبح روز جمعه در محل مصلي نماز جمعه اين شهر آغاز و پس از اقامه نماز جمعه نيز ادامه خواهد داشت. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.005 seconds.